Bitcoin Percuma Dari BTCClicks

BTCClicks adalah web yang menawarkan servis pengiklanan tetapi lebih menumpu kepada bidang mata wang digital atau Crypto.
Jika anda mempunyai produk atau program yang melibatkan mata wang digital, bolehlah beriklan di sana. Tetapi jika anda tiada apa apa produk, web BTCClicks tetap berguna kepada anda di mana dari web tersebut anda boleh menjana Bitcoin dengan menjadi Surf Ads.

BTCClicks menggunakan konsep pay per Clicks untuk servis pengiklanan mereka dimana iklan-iklan pengiklan akan di lihat oleh mereka yang mengambil bahagian sebagai Surf Ads dan Surf Ads akan mendapat bayaran dalam bentuk Bitcoin untuk setiap iklan yang di klik dan untuk menjadi Surf Ads tidak memerlukan sebarang bayaran tetapi jika ingin bayaran yang lebih untuk setiap iklan yang di klik, terdapat pakej berbayar iaitu dengan menjadi Premium member. Ahli tidak berbayar di panggil Standard member.

Purata bayaran yang akan di berikan untuk setiap iklan adalah antara 0.00000003 - 0.00000005 Bitcoin. Minima Withdraw adalah 0.0001 Bitcoin.
Normal jika tiada sebarang bayaran untuk pendaftaran, bayaran yang akan di terima tidak lah terlalu besar dan ianya memerlukan sedikit kerajinan. :)
Banyak program yang menawarkan Bitcoin tanpa memerlukan modal tetapi kebanyakannya adalah Scam. BTCClicks telah beroperasi sejak 2013 dan masih membayar sehingga kini.

Klik banner di bawah untuk mendaftar

Bitcoin percuma bukan Scam dari BTCClicks